środa, 24 grudnia 2008

Pierogi

I mamy Wigilię, nie spędzamy jej u siebie w domu tylko w gościach, więc jak co roku przygotowałam trochę pierogów, ponad setka mi wyszła :)


Mniam i już za chwilę będziemy je wcinać....

Te świeta są dla nas wyjatkowe, ale o tym na razie sza.

Chciałabym Wam życzyć wyjątkowych i niezapomnianych chwil oraz dużo ciepła w tegoroczne Boze Narodzenie.

A w Poznaniu lekko prószy śnieg

Do uslyszenia

środa, 17 grudnia 2008

Wyniki konkursu na babeczkę

No i są................. wyniki konkursu na babeczkę :) Cuda wyszły, a przede wszystkim dostaliśmy kilka ciepłych słów i tym bardziej się cieszę, że przed świetami trzy Panie dostaną nagrody.

Pierwsze miejsce praca Ewy:

I wyróżnienia
Iza


Aga

GRATULUJEMY!!!

Kartkowo

W ubiegły piątek w stonogach odbyły się warsztaty scrapowe kartki bożonarodzeniowe, zajęcia poprowadziła ami
A kartki wyszły po prostu obłędne, na pewno nie wygladały na kartki poczatkujących :)))

Mam nadzieję, że Panie zainteresują się scrapowaniem na dłużej!!!

środa, 10 grudnia 2008

Festiwalowo

I po festiwalu :) Był to nasz pierwszy i na pewno nie ostatni. Zadowoleni jesteśmy, a to najważniejsze, sporo osób się kręciło, towar dowoziłam trzy razy :) No i oczywiście dzielnie chłopaki mnie wspierali i teraz się domagaja bankietu, hi hi.
Nasze stoisko, trochę mało miejsca niestety na tych trzech metrach.

Widok z antresoli.

A Kajetan to ma nawet stonogową koszulke ;P


I gooseberry wpadła pogadać, zresztą nie tylko ona, wielkie dzieki dziewczyny.

Festiwal zakończony, parę przemyśleń mamy, więc będziemy próbować zmienić w przyszłym roku co nieco.
Teraz to już naprawdę muszę się zająć produkcja kilku zlaegłych prezentów. No i jeszcze wyniki konkursu na babeczkę, jeszcze trochę cierpliwości.
Buziaki :*


niedziela, 30 listopada 2008

Koralikowa walka

Po prostu budzą się we mnie zwierzęce instynkty, jak myśle o koralikach, które zalegają w magazynie, wrrrrrrrr
Na szczęście znalazła się jedna dobra dusza, które przesiedziała ze mną popłołudnie i pół nocy, próbując posortowac, opisac i ometkować, chociaż część tych nieszczęsnych koralików.....

Tak się złożyło, że do Poznania zawitała Ola i biedna, właściwie nie biedna, bo z własnej i nieprzymuszonej woli, wraz z Agatą przystapiła do segregacji kuleczek zaciskowych.

Ach gdyby tak miec taką ekipę jeszcze ze dwa razy, to może wszystkie koraliki ujrzałyby światło dzienne

Po kursie

W sobotę w stonogach odbył się podstawowy kurs decoupage. Atmosfera była świetna, no i Panie bardzo zdolne, wyprodukowały wieszaki i szklane talerze.

Dziekuje Wam serdecznie :)))

niedziela, 23 listopada 2008

Sprężyna

Po prostu musiałam kupić tą oto książkę, co skończył się tym, że cały dzisiejszy ranek i południe spędziłam na czytaniu, zapominając o tysiącu rzeczy do zrobienia, ale co tam dla takiej maniaczki Jeżycjady i rodziny Borejków, nie ma nic ważniejszego niż nowy tom. I jak zwykle się nie zawiodłam, tyle że teraz musze czekać na kolejny tom !!! Czytam tą serie od dziecka i jestem w niej wręcz zakochana :)))

Mam tu spore zaległości, postanowiłam, je nadrabiać od końca, hi hi.

wtorek, 4 listopada 2008

Jak zrobić przepyszną babeczkę, zupełnie nie używając cukru?

Wywołana przez coco.nut zamieszczam kurs- jak zrobić bebczkę?

Oczywiście sposobów na przygotowanie pięknej babki może być tyle, ile scraperek zabierze się do pracy. Poniżej przedstawiam tylko jedną z możliwych metod. Mam jednak nadzieję, że będzie ona pomocna dla wszystkich, jeśli nawet nie jako szczegółowy kurs, to chociaż jako źródło inspiracji.

Potrzebne nam będą następujące materiały i akcesoria pomocnicze:

gąbka florystyczna lub styropian
papier do scrapbookingu (w tym przypadku użyłam dwustronnego papieru firmy Chatterbox)
szpilki
wykałaczki
tasiemki, wstążki
miseczka
ołówek


1. Najpierw wycinamy koło z papieru (o średnicy dopasowanej do wielkości gąbki, którą zamierzamy wykorzystać, najlepiej tak żeby po zapakowaniu gąbki w papier, wystawał on ok. 1 cm powyżej płaszczyzny babeczki - w moim przypadku idealne okazało się koło o średnicy ok. 16 cm).


2. Po wycięciu, koło kilkakrotnie składamy na pół, tak ja na poniższych zdjęciach.





3. Rozkładamy koło i zaginamy poszczególne kawałki na jeszcze mniejsze, tworząc w ten sposób harmonijkę. Powinno wyglądać to tak:



4. Po zagięciu wszystkich części, wyprostowujemy koło na środku, układamy na nim gąbkę i przyklejamy środek klejem na gorąco lub innym klejem np. popularnym Magic’iem


5. Następnie przyklejamy wszystkie boki.
6. Gdy wszystkie boki babeczki są już przyklejone, zabieramy się za dekorowanie jej góry. W tym celu wycinamy paski papieru (szerokości ok. 0,5 cm), nawijamy je na ołówek i skręcamy, otrzymując w ten sposób spiralki. Gotowe spiralki przekłuwamy szpilkami (jak najdłuższymi) i przymocowujemy do gąbki.



7.W tym momencie, oglądając naszą babeczkę od góry, powinnyśmy zobaczyć mniej więcej taki widok:


8. Na wykałaczki lub patyczki od lizaków przyklejamy różnego typu ozdoby i również wbijamy je w gąbkę.


9. Aby zamaskować gąbkę, babeczkę dookoła ozdabiamy wstążką lub tasiemką.



Gotowa babeczka wygląda tak:


A teraz nie pozostaje Wam nic, jak tylko wziąć udział w konkursie i wygrać!!!! http://www.stonogi.pl/

środa, 29 października 2008

Zawieszki

No i jak ja mam się za coś zabrać, kiedy dostaje takie cudowności, a w głowie obmyślam jak by je tu można ozdobić, a to tylko mały wycinek nowości.

sobota, 25 października 2008

Nowa nazwa

Pewna mądra główka wymysliła inna nazwę na konkurs :* Tak, więc będzie nosił nazwę

SŁODKIE BABECZKI SCRAPUJĄ BEZ CUKRU
już nie mogę się doczekać Waszych prac.

Jestem na festiwalu!

No i nie mam kiedy pisać, jestem na festiwalu, parę zdjęć zrobiłam, ale oczywiście kabla nie zabrałam! Regulamin konkursu już mam jeszcze tylko dopracuję zdjęcia i startujemy. A roboczy tytuł konkursu "Te babeczki nie tuczą!"

przyjemności :)

niedziela, 19 października 2008

Po festiwalu

A właściwie po pierwszej części Progressteronu, młodsza część rodziny nie zawiodła i dzielnie pomagała i dotrzymywała mi towarzystwa. Oczywiście czas spędzili twórczo wykonując swoje pierwsze scrapy,a po festiwalu był film i popcorn :))) hi, hi dobrze, że czasami wpadają na noc, bo przynajmniej mam z kim ten popcorn jadać, szanowny małżonek to tylko schabowy :)


W niedzielę, poznałam Alicję, która postanowiła zdecoupage'ować zegar, poczatek był trudny...

Ale później poszło jak z płatka. A już niedługo zapraszam do konkursu scrapowego, z główną nagrodą wysokości 100zł.

No to idę odpoczywać :)

piątek, 17 października 2008

Zakładki dotarły

Odebrałam dzisiaj zakładki, same cudeńka, jestem pod wrażeniem i od dzisiaj bede czytać po osiemnaście książek! :)))

Dzięki dziewczyny i rudlis za zorganizowanie wymiany!

A u mnie mnóstwo pracy i od jutra jestem na festiwalu dla kobiet, ale zajęcie sobie zaplanowałam, w niedzielę wieczorem pokaże zdjęcia.

niedziela, 12 października 2008

Po spotkaniu

W sobote spotkało się 11 scraperek plus jeden mały kawaler :) Dziewczyny pokazały świetne prace, co mnie cieszy i może zmobilizuje do pracy ! Zamieszanie małe się na stole zrobiło jak porozkładałysmy nasze rzeczy.

Ami i coco.nut przyniosły swoje stemple, oj nie mała to kolekcja, więc stemplowałyśmy! Mi jakoś trudno było się skupić, to było pierwsze spotkanie w tak licznym gronie, trzeba było się poznać. Skończyło sie tym, że Adeluchna zrobiła swojego scrapa, ja tylko przycięłam kartony na pudełko (w dodatku na oko i oczywiście nie do końca dobrze), a reszta to gadanie, pokazywanie i konsumpcja, a jakże.

A tu scraperki, brakuje berberis, Agaty i mnie. A od lewej stoja: adeluchna, gaja, kaktus1, coco.nut, rossie, ami, diphragma i jola.

Całusy dziewczyny i do kolejnego miłego :)

piątek, 10 października 2008

Po upieczeniu...

Ciasto się upiekło i tak wygląda

Mhm, pyszne, tylko chyba trochę za dużo cukru...

No tak, teraz to już sama nie wiem jak to było z tym cukrem...



Smacznego :)

Ciasto marchewkowe

Chciałabym się dzisiaj pochwalić moim ciastem marchewkowym, jako że mamy jutro spotkanie scraperek, piekę dla nich ciasto :)

Potrzebne składniki:
*2 szkalnki cukru
*2 szkalnki mąki
*4 jaja
*2 łyżeczki proszku do pieczenia
*2 szklanki startej marchewki (około 500g)
*1 i 1/4 szkalnki oleju
*bakalie



Ścieramy marchewkę na tarce na małych oczkach.

Jaja ucieramy z cukrem, dodajemy stopniowo mąkę z proszkiem i olej, potem startą marchewkę i na końcu bakalie.
Pieczemy 50 minut w 180 C.

Za jakieś pół godziny wstawie upieczone ciasto jak się nie przypali, hi hi.

wtorek, 7 października 2008

Żurawie się same nie scrapują :(

Leszek całą wiosne tropił żurawie robiąc im zdjęcia, najpierw jajka itd. No i oczywiście przyniósł te zdjęcia do mnie, oświadczając, że mam zrobić z nich antyrame. Chodziłam myślałam i nic! Efekt sami widzicie, więc chyba jednak wrócę do Zosi. A przynajmniej do dobrych zdjęć.


A w sobotę w stonogach spotkanie poznańskich scraperek, zapowiada się ciekawie :)))

niedziela, 5 października 2008

Zosia się sama scrapuje

Zosia się sama scrapuje i taka jest prawda! Mam już następne jej zdjęcia w kolejce.
Całość. Podstawa to czarny karton, papiery różowe Chatterboxa oraz inne dodatki tej firmy. Teraz tylko obawiam się, czy jej rodzice nie będą chcieli mnie pozbawić tego scrapa :) Ale będe twarda, hi hi.


W stonogach możecie już kupić nowe papiery. I życze Wam słonecznej niedzieli (ja mam taką za oknem), a i jeszcze leniwej.

poniedziałek, 29 września 2008

20 !

Ponieważ mój Brat w tym roku obchodzi swoja 20 rocznicę ślubu przygotowałam dla niego i jego żony kartke, różową! A co, kto powiedział, że różowy jest tylko dla bobasków???!

Wszyscy bawiliśmy się świetnie, a ponieważ impreza była przy ognisku, to rewia mody, co niektórym sie nie udała, hi hi. Przyjemności :)))

piątek, 26 września 2008

Zakładki

Wysłałam dzisiaj nareszcie moje zakładki na wymiane, widziałam kilka zajawek, piękne są, więc mam nadzieję, że dziewczyny mi wybaczą moje pokraki. Zobaczyłam candy u Costy/ no i się nie oparłam, biorę w nim udział. A oto co można zgarnąć.

Ach gdybym to ja tak wygrała ...

poniedziałek, 22 września 2008

Dziurkacze 3D

Dawno mnie tu nie było, ale pracy mnóstwo. Chciałabym wam dzisiaj pokazac nowe dziurkacze trójwymiarowe, niestety są małe 1,5 cm, na zdjęciu widać mojego ulubionego motyla. Ponieważ ulubiony znajdzie sie na zakładkach dla dziewczyn :))) Moje zakładki zdecydowanie nie będą praktyczne!



Udanego tygodnia :))) A już w przyszłym nowe papiery Chatterboxa w Stonogach, mnóstwo czekoladowych, ja już się nie moge doczekać!